20 sie 2015

Wracam do żywych! + Wyniki konkursu

 Przepraszam, że znowu dodaje nieregularnie, ale okazało się, że były to najbardziej zorganizowane wakacje w moim życiu. Na dodatek wielkimi krokami zbliża się szkoła, a ja nie dość, że mam jeszcze całą masę planów, które za wszelką cenę muszę zrealizować to nawet książek, przyborów szkolnych, niczego nie kupiłam... Miała być seria "Back to school", ale nie chce Was okłamywać i powiem szczerze, że moje "Back to school" najczęściej jest w ostatni dzień wakacji. Tak właśnie wygląda moje przygotowanie do szkoły i organizacja. Zawsze starałam się cieszyc każda chwilą wakacji, by trwały jak najdłużej i całkowicie zapomnieć o nadchodzącej szkole i tych wszytkich czynnościach, które mnie czekają po 1 września.



Natomiast postaram się od 1 września jakoś połączyć bloga, kanał oraz naukę. Jeszcze nie wiem jak to zrobię, ale wolę pisać w ciągu roku szkolnego niż w wakacje, ponieważ uważam, że wakacje to czas dla mnie, przyjaciół i rodziny, i to właśnie to stawiam na pierwszym miejscu, a "mój mały świat internetowy" schodzi na drugi plan. Mimo to czekała mnie bardzo miła niespodzianka po powrocie z Chorwacji, ponieważ zauważyłam, że brakuje już tylko 2 obserwatorów do 400! Tak wiem, że przeżywam każdą kolejną 100, ale naprawdę to dla mnie dużo znaczy!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz