5 gru 2015

Moze pogadamy o pogodzie?

Witam Was wszystkich ponownie, o ile o mnie jeszcze nie zapomnieliście!
Trochę mnie co prawda tutaj nie było. A to "trochę" to tak naprawdę nie trochę, a sporo, bo całe 3 miesiące, które zleciały mi jak pstryknięciem palców. Natomiast nie będę się tutaj tłumaczyć dlaczego mnie nie było, bo to nie o to chodzi i też Was to nie interesuje, a przynajmniej nie powinno.

Co prawda przestałam pisać bloga na chwilę, ale cały czas na bieżąco przeglądałam inne blogi. I powiem Wam, że nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale na prawie wszystkich blogach piszą o tym samym, czyli o pogodzie, szkole, zimie, nauce i jeszcze raz nauce. Ja się Was pytam dlaczego? Ja rozumiem, że chcecie podkreślić to jak bardzo Wam brakuje wakacji, ale naprawdę jak widzę te tematy na co drugim blogu to aż odechciewa się czytać tego samego co u większości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz