22 lip 2015

MOJE ULUBIONE BLOGI- trochę inaczej

Dlaczego inaczej ? Ponieważ już kiedyś robiłam post z moimi ulubionymi blogami, natomiast ten post będzie polega na tym, że blogi wybierałam z komentarzy, które mi się najbardziej podobały. I wiem, że ten post trochę się opóźnił, ale chyba pierwszy raz w życiu mam tak zaplanowane wakacje, że ciągle gdzieś wychodzę i praktycznie mnie nawet w domu nie ma. I w sumie właśnie najczęściej jest tak, że myślimy że w wakacje wszystko nadrobimy, bo przecież mamy tyle czasu.... Natomiast prawda jest taka, że to tylko wtedy mamy czas dla siebie, znajomych, na wyjazdy itd.
A właśnie mam kilka ważnych spraw do omówienia, ale to chyba omówię w kolejnych postach, o ile będę miałam czas, ponieważ to jest tak, że mam naprawdę dużo pomysłów, ale brak czasu.
 
Dobra nie przedłużając, przejdźmy do TOP 6 blogów z komentarzy, które skomentowały tego posta --> lub podały swojego bloga pod postem na grupie (KLIK) :)
 
 

Simply & White


Aleksandra to nastoletnia dziewczyna mieszkająca w Polsce. Wydaje się być mega sympatyczną osobą. Na jej blogu znajdziecie przemyślenia, bardzo, ale to bardzo ciekawe DIY oraz ciekawe inspiracje. Zdjęcia są bardzo przejrzyste i tak naprawdę nic dodać, nic ująć. Ogólnie mogę powiedzieć, że jest to właśnie jeden z tych blogów, na które warto zwrócić uwagę.  Moim zdaniem zasługuje ona na dużo więcej obserwatorów, także klikać i obserwować :)

Pryzmat Obiektywu
 
 Agata to (nie)typowa piętnastolatka, pozytywnie nastawiona do życia. Jej blog bardzo przyciąga uwagę swoim ślicznym, pastelowym i przejrzystym wyglądem. Na jej blogu możecie znaleźć ciekawe DIY oraz po prostu zdjęcia z jej życia. Posty przemyślane, dobrze napisane, dopracowane na ostatni guzik, więc naprawdę zapraszam :)


Oliwia i Dominika to 13-letnie przyjaciółki, które mają wspólnie pasje, a dokładnie fotografię i aktorstwo. Ich blog opowiada o ich życiu, natomiast znajdziecie na nim mnóstwo OOTD, inspiracji całą masę ciekawych zdjęć :)
 

Moja imienniczka - Ania to 15-letnia dziewczyna. Jej największą pasją jest fotografia, siatkówka, muzyka oraz blogowanie. Głównym tematem bloga jest lifestyle. Na jej blogu możecie znaleźć wszelkiego rodzaju posty tematyczne, przemyślenia oraz OOTD. Zarówno zdjęcia jak i blog jest bardzo jasny i przejrzysty.
PS. śliczne włosy :)

Oliinek Blog

Oliinek, czyli tak naprawdę Oliwia. Pełna optymizmu trzynastolatka, urodzona 30 lipca 2001 roku, dla której blog jest odskocznią od rzeczywistości. Bloga prowadzę już kilka miesięcy. Jednak co do moich tekstów, mogę powiedzieć, że nadal "oswajam" się z pisaniem. Moimi głównymi pasjami są fotografia, taniec, muzyka i od kilku miesięcy również blogowanie.
 Jedna z najlepszych rzeczy na jej blogu, która od razu rzuca się w oczy to śliczny, pastelowy i co najważniejsze (dla mnie) jasne design bloga! Na jej blogu znajdziecie zróżnicowane posty, ale jest tez bardzo dużo przydatnych poradników blogowych, które naprawdę warto wypróbować !


 Wiktoria to nastoletnia dziewczyna, jej największa pasję jest taniec, jak również od niedawna fotografia i blogowanie.
Drugą autorką bloga jest Julia, również nastoletnia dziewczyna. Jej ogromna pasją jest jazda konna. Sama mówi, że od zawsze miała słabość do koni. Jeździć zaczęła 5 lat temu.

Julia i Wiktoria to dwie przyjaciółki, o całkowicie różnych charakterach i różnych osobowościach, natomiast razem tworzą naprawdę bardzo fajnego bloga. Jest to raczej typowy blog o tematyce lifestyle, więc jeżeli lubicie taką tematykę to zapraszam na bloga dziewczyn :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz